Click aici pentru informatiile legate de recunoasterea acreditarii editurii
Pentru verificarea recunoasterii CNCSIS a Editurii RISOPRINT va rugam sa accesati link-urile de mai jos ale site-ului oficial CNCSIS (pozitia 92 in lista, cod CNCSIS 178).
Site CNCSIS
Comportamentul si profilul consumatorului de produse agroalimentare traditionale romanesti
Comportamentul si profilul consumatorului de produse agroalimentare traditionale romanesti
Teodora Mihaela Tarcza
Tematica abordată în lucrare este actuală și prezintă o deosebită importanță, atât din punct de vedere teoretic cât și practic, dacă avem în vedere faptul că în șările dezvoltate și în cele care există condiții pedoclimatice favorabile, asistăm la creșterea remarcabilă a cererii pentru produse agroalimentare tradiționale. Se poate spunde că fenomenul consumului de produse tradiționale este unul „trendy” în comportamentul consumatorilor de produse alimentare din întreaga lume și în politicile alimentare, de ocrotire a sănătății și de protecție a conumatorului, la nivel statal, regional sau global.
Colecţia: OECONOMICA
ISBN: 978-973-53-1969-4
Apariţie: 2017
Număr de pagini: 239
Format: B5
Volum: 0
Ediţia: 1
Preţ: 20.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.

Autentificare

Utilizator: Vizitator
login

Coşul de cumpărături

Conţinut coş: 0 articole
Total: 0 RON
Roprint - echipamente si tehnologie tipar si post tipar