Măreşte
MANAGEMENTUL VANZARILOR Abordari teoretice si studii de caz
CORINA RUSU
Cartea oferă studenţilor, şi nu numai, posibilitatea dobândirii de cunoştinţe privind un complex de concepte şi tehnici specifice vânzărilor, instrumente specifice agenţilor de vânzări şi managerilor de vânzări din organizaţiile proactive din comerţul modern, precum şi formarea unui mod de gândire divergentă care să stimuleze creativitatea viitorilor manageri ai departamentelor comerciale. Tematica abordată oferă o bază de cunoştinţe ştiinţifice necesare pentru analiza logică şi pertinentă a managementului vânzărilor - ca fenomen complex, contemporan.
Studiile de caz apropie principiul de învăţare de modelul vieţii, al activităţilor practice, având mare valoare aplicativă. Studiul de caz, îi obligă pe cei care doresc să le rezolve, să caute şi să găsească mai multe variante de soluţionare a problemei în faţa căreia se află.
ISBN: 978-973-53-0894-0
Apariţie: 2012
Număr de pagini: 0
Format: B5
Volum: 0
Ediţia: 1
Preţ: 25.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.