Măreşte
Educatia fizica in scolile speciale
Mariana Marolicaru, Iuliana Boros-Balint
Asistenta psihopedagogica si sociala a persoanelor cu nevoi speciale instituie un ansamblu de masuri de natura psihologica, pedagogica si sociala in vederea recuperarii, educarii, instruirii, profesionalizarii, adaptarii si integrarii sociale a persoanelor cu diferite handicapuri (intelectuale, senzoriale, psihice, fizice s.a.). Invatamantul special trebuie sa tina cont in mai mare masura nu numai de deosebirile dintre copiii de aceeasi varsta, ci si de deosebirile dintre normalitate si subnormalitate. Obiectivele invatamantului special pot fi atinse numai prin rezolvarea sarcinilor comune cu cele ale invatamantului de masa, vizand dezvoltarea integrala a copiilor, inarmarea lor cu un sistem de cunostinte, priceperi si deprinderi necesare adaptarii, implicit insuficientelor activitatii de cunoastere si a altor insuficiente asociate cu echilibrarea profilului lor psihic. Integrarea sociala a copiilor cu deficiente implica organizarea unor actiuni complexe de educare si recuperare a caror eficienta depinde de caracterul lor continuu, dar si de selectia si orientarea adecvata a copiilor cu nevoi speciale.
Colecţia:
ISBN: 973-751-334-7, 978-973-751-334-2
Apariţie: 2006
Număr de pagini: 108
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: 10.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.