Măreşte
E-mall in spatiul economic virtual
Emese Kovacs Gyongyver
Importanta internetului ca mediu pentru tranzactiile economice creste rapid, in felul acesta sprijinind dezvoltarea unei mari varietati de modele noi de afaceri, care faciliteaza pe langa schimbul de informatie si schimbul de produse si servicii. In economia moderna, distributia depaseste limitele unei simple vehiculari de marfuri, adaugand sau asociind acesteia o gama de servicii in continua crestere, precum si o influentare activa a productiei, pe baza cunoasterii directe si in detaliu a cerintelor si preferintelor consumatorilor. In aceste conditii proiectarea, implementarea si realizarea unei afaceri electronice reprezinta o problema de mare actualitate, impusa atat de mediul economic, prin necesitatea transformarii stilului de a face afaceri, cat si de cel tehnologic. Lucrarea trateaza aceasta problema, din ambele perspective: economic si tehnic.
ISBN: 978-973-751-434-9
Apariţie: 2007
Număr de pagini: 227
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: 20.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.