Click aici pentru informatiile legate de recunoasterea acreditarii editurii
Pentru verificarea recunoasterii CNCSIS a Editurii RISOPRINT va rugam sa accesati link-urile de mai jos ale site-ului oficial CNCSIS (pozitia 92 in lista, cod CNCSIS 178).
Site CNCSIS
E-mall in spatiul economic virtual
E-mall in spatiul economic virtual
Emese Kovacs Gyongyver
Importanta internetului ca mediu pentru tranzactiile economice creste rapid, in felul acesta sprijinind dezvoltarea unei mari varietati de modele noi de afaceri, care faciliteaza pe langa schimbul de informatie si schimbul de produse si servicii. In economia moderna, distributia depaseste limitele unei simple vehiculari de marfuri, adaugand sau asociind acesteia o gama de servicii in continua crestere, precum si o influentare activa a productiei, pe baza cunoasterii directe si in detaliu a cerintelor si preferintelor consumatorilor. In aceste conditii proiectarea, implementarea si realizarea unei afaceri electronice reprezinta o problema de mare actualitate, impusa atat de mediul economic, prin necesitatea transformarii stilului de a face afaceri, cat si de cel tehnologic. Lucrarea trateaza aceasta problema, din ambele perspective: economic si tehnic.
Colecţia: OECONOMICA
ISBN: 978-973-751-434-9
Apariţie: 2007
Număr de pagini: 227
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: 20.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.

Autentificare

Utilizator: Vizitator
login

Coşul de cumpărături

Conţinut coş: 0 articole
Total: 0 RON
Roprint - echipamente si tehnologie tipar si post tipar