Click aici pentru informatiile legate de recunoasterea acreditarii editurii
Pentru verificarea recunoasterii CNCSIS a Editurii RISOPRINT va rugam sa accesati link-urile de mai jos ale site-ului oficial CNCSIS (pozitia 92 in lista, cod CNCSIS 178).
Site CNCSIS
Serviciile in Romania si comportamentul consumatorului de servicii bancare - persoana fizica
Serviciile in Romania si comportamentul consumatorului de servicii bancare - persoana fizica
Laura Olteanu
In cadrul lucrarii este prezentata evolutia sectorului tertiar, analiza ce a fost realizata pe perioada 1999-2004, in baza datelor statistice oferite de Institutul National de Statistica a Romaniei. Din cadrul analizei reiese faptul ca activitatiile de servicii s-au dezvoltat pe perioada analizata. Acest lucru a fost posibil si datorita unui sistem bancar adecvat. Sistemul bancar indeplineste functia de atragere si concentrare de resurse banesti a persoanelor fizice si juridice si de canalizare a acestora printr-un proces reglementat de alocare catre activitati utile si profitabile.
Colecţia: OECONOMICA
ISBN: 978-973-751-506-3
Apariţie: 2007
Număr de pagini: 205
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: 25.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.

Alte cărţi de Laura Olteanu

Autentificare

Utilizator: Vizitator
login

Coşul de cumpărături

Conţinut coş: 0 articole
Total: 0.00 RON
Roprint - echipamente si tehnologie tipar si post tipar