Click aici pentru informatiile legate de recunoasterea acreditarii editurii
Pentru verificarea recunoasterii CNCSIS a Editurii RISOPRINT va rugam sa accesati link-urile de mai jos ale site-ului oficial CNCSIS (pozitia 92 in lista, cod CNCSIS 178).
Site CNCSIS
MARKETING PRIN INTERMEDIUL TARGURILOR SI EXPOZITIILOR
MARKETING PRIN INTERMEDIUL TARGURILOR SI EXPOZITIILOR
CIPRIAN-MARCEL POP, RADU MATEI TODORAN
Lucrarea de fata este un studiu asupra metodelor de marketing in cadrul targurilor expozitionale. Prin continutul sau, lucrarea se adreseaza, tuturor celor interesati de promovarea afacerii lor, dar mai ales studentilor si specialistilor in domeniu fiind un ghid deosebit de util pentru acestea.
Colecţia: EVRICA
ISBN: 978-973-53-0168-2
Apariţie: 2009
Număr de pagini: 160
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: Tiraj epuizat
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.

Autentificare

Utilizator: Vizitator
login

Coşul de cumpărături

Conţinut coş: 0 articole
Total: 0 RON
Roprint - echipamente si tehnologie tipar si post tipar