
Măreşte
Marketing aplicat in piata auto
Florin Mariasiu
Lucrarea de faţă prezintă o serie de mijloace şi metode aplicative de marketing în domeniul pieţei şi industriei auto. Sunt prezentate metode şi metodologii de stabilire a preţului unui produs pe baza percepţiei raportului calitate/preţ a consumatorului, de introducere pe piaţa auto a unor noi modele de autovehicule, de eficientizare a stocurilor de produse (optimizarea portofoliului) oferite spre vânzare, de alegere a poziţiei de amplasare a punctelor de vânzare, strategii de penetrare a unor zone noi de vânzare sau de dezvoltare a reţelei de distribuţie, de realizare a chestionarelor specifice marketingului şi analiză statistică a acestora, precum şi metode de analiză comparativă a mai multor modele de autovehicule.
ISBN: 978-973-53-0884-1
Apariţie: 2012
Număr de pagini: 105
Format: B5
Volum: 0
Ediţia: 1
Preţ: 10.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.