
Măreşte
BAZELE MANAGEMENTULUI CALITATII IN AFACERI
BOCA GRATIELA DANA
Capitolele trec in revista elementele importante necesare pentru identificarea elementelor componente ale managementuli calitatii totale, respectiv produsul , procesul tehnlogic si organizatia ca sistem economic.
Ideile principale si glosarul de la sfarsitul fiecarui capitol perminte studentului fixarea cunostintelor, respectiv insusirea cuvintelor de specialitate cheie. Capitolele prezinta pas cu pas modul de implementare si identificare al sistemului de management al calitatii. Intelegerea mai usoara se realizaeaza prin interpretarea grafica a fiecarui capitol completand intelegerea fenomenelor reale supuse la actiuni variabile. Lucrarea se concentreaza in special pe definirea, clasificarea si identificarea factorilor care influenteaza fiecare element definitoriu pentru calitatea afacerilor. Pentru partea practica se prezinta Manualul calitatii pentru o afacere, cu etapele si documentele necesare implementarii sistemului de management al calitatii .
ISBN: 978-973-53-0906-0
Apariţie: 2012
Număr de pagini: 170
Format: B5
Volum: 0
Ediţia: 1
Preţ: Tiraj epuizat
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.