
Măreşte
Managementul calitatii totale
LIVIU ILIES, EMIL CRISAN
Cartea are o abordare de tipul de la general la specific, primele patru capitole fiind o introducere in lumea calitatii si acoperind temele: conceptul de calitate, evolutia managementului calitatii, concepte ale managementului calitatii totale, respectiv managementul calitatii totale. In vederea celor care doresc implementarea unui sistem de management al calitatii, capitolele 5-8 acopera urmatoarea tematica: organizarea managementului calitatii totale, managementul resurselor umane, sistemul de management al calitatii si planificarea strategica a calitatii. Instrumente specifice de imbunatatire a calitatii sunt regasite in cadrul capitolului noua – costurile calitatii, respectiv zece – instrumente si tehnici pentru imbunatatirea calitatii. Ultimele doua capitole prezinta abordarile recente internationale ale calitatii, anume familia de standarde ale managementului calitatii ISO 9000 – capitolul unsprezece, respectiv premiile pentru calitate – capitolul doisprezece. Lucrarea se adreseaza studentilor, masteran
ISBN: 978-973-53-0572-7
Apariţie: 2011
Număr de pagini: 351
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: Tiraj epuizat
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.