
Măreşte
Reclamele Televizate. Efecte Negative Asupra Elevilor Din Ciclul Primar Si Gimnazial
Andreea-Ioana Romonti-Maniu
Aceasta lucrare are menirea de a evidentia legatura existenta intre expunerea la reclamele televizate si efectele negative ale acestora (materialism, conflict parinte-copil, dezamagire, frustrare, obiceiuri nesanatoase de alimentatie) in cazul elevilor din ciclul primar si gimnazial. Cartea se adreseaza cu precadere persoanelor care interactioneaza, intr-o forma sau alta, cu elevii, fie ca e vorba de parinti, cadre didactice, mediu academic, producatori sau distribuitori, fie chiar de cei care reglementeaza din punct de vedere legislativ mediul in care ei actioneaza.
Colecţia:
ISBN: 978-973-53-1154-4
Apariţie: 2013
Număr de pagini: 176
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: Tiraj epuizat
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.