Click aici pentru informatiile legate de recunoasterea acreditarii editurii
Pentru verificarea recunoasterii CNCSIS a Editurii RISOPRINT va rugam sa accesati link-urile de mai jos ale site-ului oficial CNCSIS (pozitia 92 in lista, cod CNCSIS 178).
Site CNCSIS
Reclamele Televizate. Efecte Negative Asupra Elevilor Din Ciclul Primar Si Gimnazial
Reclamele Televizate. Efecte Negative Asupra Elevilor Din Ciclul Primar Si Gimnazial
Andreea-Ioana Romonti-Maniu
Aceasta lucrare are menirea de a evidentia legatura existenta intre expunerea la reclamele televizate si efectele negative ale acestora (materialism, conflict parinte-copil, dezamagire, frustrare, obiceiuri nesanatoase de alimentatie) in cazul elevilor din ciclul primar si gimnazial. Cartea se adreseaza cu precadere persoanelor care interactioneaza, intr-o forma sau alta, cu elevii, fie ca e vorba de parinti, cadre didactice, mediu academic, producatori sau distribuitori, fie chiar de cei care reglementeaza din punct de vedere legislativ mediul in care ei actioneaza.
Colecţia:
ISBN: 978-973-53-1154-4
Apariţie: 2013
Număr de pagini: 176
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: Tiraj epuizat
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.

Autentificare

Utilizator: Vizitator
login

Coşul de cumpărături

Conţinut coş: 0 articole
Total: 0.00 RON
Roprint - echipamente si tehnologie tipar si post tipar