Click aici pentru informatiile legate de recunoasterea acreditarii editurii
Pentru verificarea recunoasterii CNCSIS a Editurii RISOPRINT va rugam sa accesati link-urile de mai jos ale site-ului oficial CNCSIS (pozitia 92 in lista, cod CNCSIS 178).
Site CNCSIS
Calitatea serviciilor bancare. Perceptie si impact Asupra Calitatii Relatiei Banca-Client
Calitatea serviciilor bancare. Perceptie si impact Asupra Calitatii Relatiei Banca-Client
Lacramioara Radomir
Aceasta lucrare abordeaza conceptul de calitate a serviciilor si cel de calitate a relatiei in contextul serviciilor bancare. Importanta studierii relatiei care exista intre cele doua constructe este data, in primul rand, de numarul redus de cercetari conduse in acest sens. Cartea se adreseaza deopotriva cercetatorilor din mediul academic si studentilor doctoranzi preocupati cu intelegerea celor doua concepte, dar si persoanelor din mediul bancar, responsabile fie cu cresterea nivelului de calitate a serviciilor, fie cu dezvoltarea si mentinerea de relatii pe termen lung cu clientii.
Colecţia: OECONOMICA
ISBN: 978-973-53-1156-8
Apariţie: 2013
Număr de pagini: 539
Format: B5
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: 45.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.

Autentificare

Utilizator: Vizitator
login

Coşul de cumpărături

Conţinut coş: 0 articole
Total: 0 RON
Roprint - echipamente si tehnologie tipar si post tipar