
Măreşte
Transfer de tehnologie - transfer de terminologie. Studii asupra comunicarii in conditiile fenomenului de contact lingvistic in mediul economic din Baia Mare si imprejurimi din perspectiva spatiului de comunicare
coordonator Rodica-Cristina Turcanu, Raluca Dorca, Reka Nagy, Anuta Pop, Radu Pop, Csilla Ruff
Acest volum colectiv a fost realizat si publicat in cadrul proiectului de cercetare "Transfer de tehnologie - transfer de terminologie" de studenti/absolventi ai Universitatii de Nord din Baia Mare, Facultatea de Litere, specializarea Limbi Moderne Aplicate, limba engleza-limba germana, impreuna cu conf. univ. dr. Rodica-Cristina Turcanu (coordonator) si finantat de Camera de Comert si Industrie a judetului Maramures in cadrul contractului de cercetare Nr. 615/26.04.06 (UNBM) / Nr.2293/19.04.06 (CCIMM) si sponsori privati, reprezentanti ai comunitatii oamenilor de afaceri din Baia Mare si Sighetu Marmatiei. Lucrarea de fata se adreseaza mai multor grupuri-tinta: oamenilor de afaceri, formatorilor de forta de munca, tuturor celor interesati de probleme de comunicare in cadrul organizatiilor de productie, de distributie, studentilor, indiferent de domeniu si directie de specializare, celor interesati de relatia dintre globalizare si limba, limba si economie, diversitatea lingvistica intr-o Europa unita etc. Lucrarea se doreste utila in scopuri de informare si cunoastere socioculturala europeana si lingvistica in general, si nu numai, ce converg catre un tel comun, anume de a servi drept instrument auxiliar in optimizarea relatiilor de comunicare intra-grup, in cadrul organizatiilor economice, inter-grup, respectiv relatiilor cu beneficiarul clientul, furnizorul etc., in comunicarea institutionala si interpersonala, in managementul relatiilor personale, din perspectiva larga a spatiului de comunicare, dar si a unor premise istorice specific europene. Totusi, lucrarea se adreseaza tuturor celor interesati de relatia dintre limba, comunicare interculturala si economie. Autorii incearca, de asemenea, sa convinga asupra importantei rolului vorbitorilor / actorilor mediului economic (productie, afaceri, comert, publicitate) � pentru limba, comunicare si pentru vorbitorii insisi si comunitatea din care fac parte.
Colecţia:
ISBN: 978-973-751-752-4
Apariţie: 2008
Număr de pagini: 236
Format: A4
Volum: 1
Ediţia: 1
Preţ: 20.00 RON
Puteti actualiza numarul de exemplare cumparate din pagina cosului dvs.